czwartek, 14 lutego 2013

Prolog .

Jestem Kamila , mam 19 lat . Mieszkam z moją przyjaciółką w Londynie. Oto jak nasza przygoda się zaczeła :
    Natalia wyrwała mnie wieczorkiem na spacer po Londynie . Szłyśmy wolnym tempem . Nagle Natt się zatrzymała przy jakieś kawiarni .
- O co chodzi ? - zapytałam zdziwiona zachowaniem przyjaciółki .
- One Direction - mówiła jakby była za hipnotyzowana .
- Co ? Gdzie ? - wpatrywałam się dookoła ale nie widziałam nikogo z 1D .
- Tutaj w kawiarni - krzyczała .
- AAA...To oni , to oni !!!! -krzyczałam wbiegając do kawiarni .
- Co ? Stójcie ! - krzyczał Harry .
- Ej Louis , czy to te dziewczyny ze zdjęcia ? - wpatrywał się w nas Niall .
- Czekaj , chyba tak ale lepiej upewnijmy się . - powiedział Louis .
- Jak macie na imię ? - spytał Niall .
- Kamila -
- Natalia -
- Jaki kolor oczu miałyście w dzieciństwie ? - zapytał Louis .
- Zielony - odpowiedziałam .
- Brązowy - powiedziała Natalka .
- Kojarzycie " blondaska " i "szelkowca" ? - śmiał się Louis .
- Tak to nasi przyjaciele z dzieciństwa - odpowiedziałyśmy razem .
- No narazie wydaje mi się , że to one - powiedział Niall .
- A o co chodzi ? - zapytała Natalka .
- Szukamy dwóch dziewczyn z piaskownicy - powiedział Niall i pokazał nam zdjęcie .
- Nieee .... to napewno nie my - odpowiedziałyśmy razem .
- Ale bardzo podobne jesteśmy - powiedziała Natala .
- Ej , mam tu podobne zdjęcie - powiedziałam i wyjęłam zdjęcie z torebki i pokazałam .
- Eh , to chyba naprawdę my z tego zdjęcia - powiedziała Natt .
- Możliwe , ja tam nie pamiętam dzieciństwa , więc się nie udzielam - powiedziałam .
- A z resztą ... możemy się przecież jeszcze poznać - śmiał się Louis .
- Taaaaaaaa ! Pewnie ... - powiedziała Natalka .
- Ja mam pewność ,że to one ... - powiedział Niall ...
- Możliwe , narazie zostańmy przy wersji z dzieciństwa - uśmiechnął się Louis .
- Co robicie w Londynie ? - zapytał Zayn .
- Przyjechałyśmy tu odpocząć , ale jutro wyjeżdżamy - zasmuciła się Natalka .
- Możecie u nas zamieszkać narazie - powiedzieli wszyscy razem .
- Niee , nie możemy was naciągać - odparłam .
 I w tej chwili ,zobaczyłam małego Louisa bawiącego się z Natalką . Budowali babki z piasku ... przypomniałam sobie dzieciństwa jak mieliśmy 6 lat .
- Zaraz , zaraz my naprawdę się znamy od dzieciństwa - krzyknełam .
- Skąd ta nagła pewność ? - spytał Louis .
- Przypomniałam sobie jak mieliśmy po 6 lat ... potem ja z Natalką wyprowadziłyśmy się do Polski -
- Ej , no teraz sobie zaczynam przypominać - powiedział Louis i Niall .
- To jak jedziecie narazie do nas , tak ? - zapytał Liam .
- Tak , będzie fajnie - odpowiedziałyśmy razem .







Koniec prologu . Mam nadzieje że się spodobało . W pierwszym rozdziale , a szczególnie w drugim będzie fajniej :D . < 33333333      autor : Martyna .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz